wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

Z ogromną przyjemnością i prawdziwą dumą chcemy poinformować, że w tegorocznym, prestiżowym ogólnopolskim badaniu preferencji konsumentów: „Najlepszy produkt 2019 – Wybór Konsumentów” wino z  oferty Partner Center – Casa Pecunia Prosecco zdobyło srebrny medal.  Badanie zostało zrealizowane przez Wiadomości Handlowe wraz z Instytutem GfK Polonia i miało na celu wybranie najlepszych produktów na rynku FMCG przez polskich konsumentów.

Rozmowa z Witoldem Franczakiem, dyrektorem generalnym Partner Center Sp. z o.o., przeprowaczona przez magazyn Rynki Alkoholowe

Z radością informujemy, że jest już dostępny nasz najnowszy katalog Wine Direct – bo liczy się kuchnia i wino na rok 2019!

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca