wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

Z ogromną przyjemnością i prawdziwą dumą chcemy poinformować, że w tegorocznym, prestiżowym ogólnopolskim badaniu preferencji konsumentów: „Najlepszy produkt 2019 – Wybór Konsumentów” wino z  oferty Partner Center – Casa Pecunia Prosecco zdobyło srebrny medal.  Badanie zostało zrealizowane przez Wiadomości Handlowe wraz z Instytutem GfK Polonia i miało na celu wybranie najlepszych produktów na rynku FMCG przez polskich konsumentów.

 Medal dla Casa Pecunia Prosecco jest potwierdzeniem doskonałej jakości tego wina, którą docenili polscy konsumenci. To również dla nas dowód na to, że warto szukać najlepszych produktów w winnicach na całym świecie, by zaoferować naszym klientom to co najlepsze. Od 28 lat budujemy w Partner Center naszą wiedzę i doświadczenie - dzięki temu, w naszej ofercie znajdują się wina, idealnie trafiające w gusta Polaków.

Casa Pecunia Prosecco to słynne włoskie wino musujące z unikalnego szczepu Glera, charakterystycznego dla regionu Veneto w północnych Włoszech. Wino o jasnozłotej barwie i niezwykle świeżych, owocowych aromatach, które dają idealne orzeźwienie i niezwykle przyjemne zakończenie. Jest idealne na co dzień i doskonale sprawdzi się jako aperitif. Delikatna wytrawność tego wina sprawiła, że idealnie trafiło w gusta polskich konsumentów, zarówno ceniących klasyczny styl musujących win wytrawnych jaki i lubiących odrobinę słodyczy.

Casa Pecunia Prosecco to jedno z najczęściej wybieranych win z oferty Partner Center, nie tylko ze względu na swój wyjątkowy smak, ale także doskonały design opakowania i świetną relację ceny do jakości. Linia Casa Pecunia to także klasyka włoskiego winiarstwa, w której znajdują się również wina spokojne Casa Pecunia Primitivo oraz Casa Pecunia Chianti.

Medal przyznany przez polskich konsumentów, potwierdza tezę Włochów, że Prosecco idealnie towarzyszy każdej okazji. Ta wszechstronność pozwoliła mu zmienić panujący dotychczas w Polsce trend konsumpcji wina musującego przy okazji zakończenia roku. Konsumenci na całym świecie dali się ponieść modzie na picie Prosecco a popularność tego wina musującego dotarła również do Polski.

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca