wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

Z każdym słonecznym dniem przybywa ogródków, tarasów, z których unosi się charakterystyczny zapach grillowanych delicji. Polacy uwielbiają grillować - jesteśmy już w czołówce krajów europejskich, dla których grillowanie w okresie letnim to nieodzowność.

Jednak z każdym sezonem trendy grillowe ewoluują - co raz więcej warzyw, ryb i serów można znaleźć na rusztach Polaków. Zmieniają się także preferencje spożycia alkoholu. Na grillach nie króluje już piwo – Polacy piją więcej wina. Jesteśmy co raz bardziej świadomi w obszarze pairingu dań a co za tym idzie świetnie komponujemy wino do grillowanych mięs, ryb, owoców morza czy też warzyw.

Konkurs Grilluj z Casa Pecunia, zainagurowany z początkiem wakacji przez Partner Center jest właśnie odpowiedzią na potrzeby Polaków. Poza możliwością wygrania fenomenalnego grilla, o niemieckim designie - renomowanej firmy Köler czy też praktycznych akcesoriów grillowych - rozdawanych codziennie, organizator zachęca miłośników wina do wspólnego fetowania. Każde kreatywne zdjęcie, które zilustruje zabawę z winem Casa Pecunia, zostanie nagrodzone. Bo przecież Polacy (jak wynika z badań - ponad 65%) kochają grilla głównie za czas spędzony z rodziną i znajomymi. Dlatego odpowiedzią jest Casa Pecunia – włoskie wino, które inspiruje do grillowania właśnie w stylu „italiano” – kolorowego, rodzinnego, esencjonalnego - przepełnionego aromatami dań, wina i głośną zabawą. Tego lata bawmy się i grillujmy z Casa Pecunia!

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca