wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

Casa Pecunia trzy lata temu z przytupem weszła na rynek. Przez ten czas stała się liderem w kategorii win włoskich a raczej powinno się powiedzieć królową włoskiego smaku, stylu, klasyki i nie tylko w obszarze winiarstwa. Wobec tego przyszedł czas aby zaistnieć mocniej w świadomości użytkowników mediów społecznościowych i dlatego został uruchomiony nowy fanpage Casa Pecunia.

Trendy zakupowe ewoluują, jednak tendencja poszukiwania informacji o produktach i usługach w internecie jest wciąż wzrostowa. Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych, ważne jest aby wykorzystywać ten potencjał i być obecnym na facebooku.

Profil fanapagu Casa Pecunia będzie dedykowany głównie kobietom. Nadrzędnym celem jest interakcja z użytkownikami facebooka. Chcemy aby fanapage żył, rozwijał się, dynamizował. Dlatego oprócz przedstawienia oferty i budowania świadomości konsumentów przewidzieliśmy cykliczne konkursy dla facebookowiczów, które mają zachęcać do dialogu ale także do lojalności wobec marki. Key visual publikacji będzie konsekwentny i nawiązujący do klasyki włoskiego stylu oczywiście podany z kobiecą gracją.

Dlatego zachęcamy do śledzenia fanapage Casa Pecunia – pierwsze aktywności konkursowe już zostały uruchomione!

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca