wino zrodzone z pasji

partner center to 3 dekady pasji i doświadczenia

o nas

 

Jak wynika z badań kobiece precjoza to maseczka upiększająca, tabliczka czekolady (lub ciut więcej :-)) i…orzeźwiające bąbelki. Kobiety kochają wina musujące w każdym wydaniu ale oczywiście te słodkie najbardziej rozciągają czas i rozleniwiają minuty, godziny. Świat wydaje się bardziej barwny, esencjonalny a wręcz magiczny. A jeśli do tego dołożymy włoską elegancję trunku i nienaganny fason butelki mamy gwarancję cudownych, anielskich chwil dla każdej kobiety.

Nie wątpiliśmy, że autorski projekt Wine Direct - Selekcja Sommeliera zdobędzie rzesze fanów. Byliśmy też pewni, że często będzie się mówiło o złotej piątce sommelierów, którzy przedstawiają Polakom wina swoich marzeń. Jednak nie sądziliśmy, że po temat sięgną także topowi dziennikarze newsowych magazynów informacyjnych. Zatem czujemy się wyróżnieni, że recenzja naszego programu jak i win znalazła się w serwisie Rzeczpospolita.pl. Zapraszamy do lektury.

W ostatnich dniach w kilku najważniejszych portalach i magazynach dedykowanych segmentowi Horeca ale i nie tylko ukazał się wywiad z Adamem Drozdowskim - Członkiem Zarządu Partner Center, w którym szef działu handlowego obsługującego gastronomię przedstawia program pomocowy dla swoich klientów. Pomoc odbiła się szerokim echem po branży gastronomicznej ale także i mediach.

powrot

nasze smaki

 

wina najwyższej klasy

 

cudzy
kanał sprzedaży

horeca